تات شاپ

فروشگاه اینترنتی انواع کالا

تات شاپ
  • لوازم جانبی
    • باتری موبایل
      • باتری اصلی آیفون
      • باتری اصلی سامسونگ
      • باتری اصلی هوآوی
      • باتری اصلی شیائومی
      • باتری اصلی سونی
      • باتری اصلی LG
      • بیشتر
    • پاور بانک
      • پاوربانک ویلکو
      • پاور بانک ال دی LD
      • بیشتر
    • شارژر و کابل
      • شارژر دیواری
      • شارژ فندکی
      • شارژر وایرلس
      • کابل شارژر و دیتا
      • کابل AUX
      • بیشتر
    • اسپیکر و میکروفون
      • هندزفری
      • اسپیکر
      • هدفون
      • کاور ایرپاد
      • میکروفون
      • بیشتر
    • هولدر گوشی
      • هولدر گوشی الدرم
      • هولدر گوشی مگنتی
      • بیشتر
    • مبدل ها
      • کابل تبدیل USB به لایتنینگ
      • کابل تبدیل USB به تایپ C
      • رسیور صدای بلوتوثی
      • بیشتر
  • تات شاپ
    • وبلاگ
    • ویدئو سنتر
    • درباره ما
    • اطلاعات تماس
    • باشگاه مشتریان
  • ثبت نام - ورود

رویه ارسال سفارش

رویه ارسال سفارش
شنبه 01 مهر 1402 دسته بندی : راهنمای خرید مشتریان

کاربر گرامی لطفاً قبل از ثبت سفارش، کلیه موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و سایت تات به دقت مطالعه و در صورت داشتن هر گونه پیشنهاد یا انتقاد، موارد را از طریق فرم ارسال نظرات، که در پایان همین مطلب تعبیه گردیده است، ارسال فرمایید.

 

ارسال سفارش در شیراز و سایر شهرها

در شهر شیراز سفارش ها پس از تسویه حساب و تایید توسط کارشناساان فروش تات، بین 24 ساعت تا 48 ساعت ارسال خواهد شد. در سایر شهرها، سفارش ها پس از تسویه حساب و تایید توسط کارشناساان فروش تات، از طریق پست و تیپاکس ارسال گردیده و مشتریان می توانند با شماره پیگیری که از طریق پیامک یا ایمیل در اختیار آنها قرار می کیرد، وضعیت ارسال سفارش خود را پیگیری نمایند. لازم به ذکر است هر گونه تغییر وضعیت سفارش قبل از ارسال توسط تات و از طریق سامانه پیامک کوتاه یا ایمیل به اطلاع مشتریان خواهد رسید.


چطور می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم؟
وارد سایت تات شوید. روی گزینه پیگیری سفارشکلیک کنید. در این قسمت می‌توانید سفارش خود را ببینید و روند آماده‌سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.


هزینه ی ارسال در تات چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می شود.


چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟
شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما و تلفن های درج شده در این قسمت، درخواست خود را ثبت نمایید.


چرا به شماره سفارش نیاز داریم؟
تات برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت کد سفارش، این امکان رو ایجاد کرده که بتوانید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید.

 

نحوه تحویل گرفتن سفارش 

  • شما هنگام دریافت سفارش خود از مامورین ارسال تات کارت شنایی معتبر ارائه دهید.
  • کارت شناسایی حتما می بایست متعلق به صاحب پروفایل یا شخص تحویل گیرنده باشد، در غیر اینصورت امکان تحویل کالا وجود نخواهند داشت.
  • شخص تحویل دهنده سفارش، اجازه ورود به ساختمان را ندارد و موظف است کالا را درب اصلی منتهی به خیابان تحویل دهد.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • هزینه ارسال تمام سفارشات عادی تات به صورت تکی برای شیراز ۲۰/۰۰۰ تومان و سایر شهرها و شهرستان ها بین ۳۹/۵۰۰ تومان الی ۴۹/۰۰۰ تومان می باشد.
  • هزینه سفارش هایی که تعداد آنها بیشتر از 5 عدد از محصولات است توسط تات محاسبه گردیده و به اطلاع مشتریان خواهد رسید.
  • هزینه سفارش هایی که از طریق تیپاکس ارسال می گردند، برابر تعرفه تیپاکس به صورت پس کرایه از مشتری دریافت می گردد.
اولین نفری باشید که نظری ارسال می کند
دسته بندی
  • راهنمای خرید مشتریان

مطالب اخیر
  • d
    d
    انتشار : 1403/07/29
  • شرایط استفاده از تات
    شرایط استفاده از تات
    انتشار : 1402/08/05
  • رویه بازگرداندن کالا
    رویه بازگرداندن کالا
    انتشار : 1402/08/01
  • نحوه ثبت سفارش
    نحوه ثبت سفارش
    انتشار : 1402/07/01
  • رویه ارسال سفارش
    رویه ارسال سفارش
    انتشار : 1402/07/01
  • روش های پرداخت سفارش
    روش های پرداخت سفارش
    انتشار : 1402/07/01
بایگانی
  • مرداد 1404
  • تیر 1404
  • خرداد 1404
  • اردیبهشت 1404
  • فروردین 1404
  • اسفند 1403
  • بهمن 1403
  • دی 1403
  • آذر 1403
  • آبان 1403
  • مهر 1403
  • شهریور 1403
حقوق مادی و معنوی برای تات شاپ محفوظ است.